2012. december 7., péntek

AMISU Latex BÉLELT leggings M !!! - Jelenlegi ára: 1 800 Ft

Bélelt, Latex, bőr hatású macskanadrágot kínálok eladásra!  
Derékbősége 40 cm alap állapotban, de akár 46 cm-ig is kinyúlik gumírozott dereka miatt!
A New Yorkerben vásároltam, márkáját tekintve eredeti Amisu, csak sajnos rám már nagy.  
Oldalát, illetve hátsó részét zsebek díszítik, így nadrágként is viselhető!
Szilveszterre tökéletes darab!!!
FONTOS!!!
A bal oldali lábon, előlről a térdnél, hátulról a térd hajlatnál 2-3 mm átmérőjű kopás van, mely egyáltalán nem látszik, hisz pont olyan területre esik, csak fényességét veszti! A fényképek között jól láthatóan feltüntettem! (Utolsó kép. )
Valószínűleg így vásárolhattam, ugyanis a nadrág háromszor volt rajtam!  
Nézz szét a többi aukcióm között is, folyamatosan frissítem termék kínálatomat!  


Jelenlegi ára: 1 800 Ft

Az aukció vége: 2012-12-26 16:35
. AMISU Latex BÉLELT leggings M !!! - Jelenlegi ára: 1 800 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése