2013. február 18., hétfő

Next Peppa Pig farmer capri nadrág 98 - Jelenlegi ára: 1 Ft

Köszöntelek Kedves Látogató!
 
Aukciómon  kislányom kinőtt,   átnőtt márkás  ruháit találod. Többségüket újonnan vettem, néhányat első kézből. Mivel rengeteg ruhát halmoztam fel ezekben a méretekben, sokukra csak  1-2 alkalommal került sor.
 
Úgy döntöttem, hogy a legtöbb aukciót 1 Ft-ról indítom, de ez semmiképpen sem a minőséget tükrözi csupán azt, hogy eladni szeretném a ruhákat, nem pedig hónapokig árulni! A fix árat azoknak ajánlom, akik nem szeretnék kivárni az aukció végét, mert sürgősen vagy mindenképpen maguknak szeretnék a terméket! ; )
 
A postaköltség minden esetben saccolt!
 
Ezen aukcióm tárgya  egy vékonyabb farmeranyagból készült Peppás capri naci.  
Nekem nagy kedvencem, vettem is belőle nagyobbat! ; ) 
Konkrét hibája nincs, de nem kimenős, inkább játszóteres darab!!
Beírt mérete: 98-as 2-3év
 Az első kép katalóguskép!
Csak a naci az aukció tárgya, a tunikát külön aukcióban találod meg!
 
Minden kérdésre szívesen válaszolok, de licitet nem törlök és nem zárom le előbb az aukciót! Gyűjtögetni lehet és az utalással is kivárom a következő hónap elejét, ha erre igény van!
 
Ha időd engedi, kérlek, nézd meg a többi aukciómat is!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-03-09 21:20
. Next Peppa Pig farmer capri nadrág 98 - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése