2012. november 18., vasárnap

ELECTROLUX beépíthető kombinált 170+60 l hűtő - Jelenlegi ára: 1 Ft


Jó állapotban lévő Electrolux hűtő keresi új gazdáját!
Megkímélt, szép állapotban lévő készülékről van szó, konyhabútorhoz kaptam, de már vettem egy kisebb hűtőt, nekem ez túl nagy volt.
Fontos: egyik zöldségtároló rekesz hiányzik, illetve a mélyhűtő rész egyik polcán repedés található, minden más tartozéka megvan.
A hűtő 3-4 éves, én 3 hónapig használtam, tökéletesen működik.
Az égő kiégett benne, de kicseréltettem, tehát világít.
Gyártó védjegye
ELECTROLUX
Forgalmazó
Electrolux Lehel Kft. Háztartási Készülék, 1142 Budapest, Erzsébet királyné út 87.
A hűtőkészülék azonosító jele
ER 7536 I
A hűtőkészülék kategóriája
hűtő-fagyasztószekrény
Energiahatékonysági osztály (skála A-tól G-ig, ahol A - kisfogyasztás: G - nagyfogyasztás)
B
Gyártó
Electrolux Made in Italy
Fagyasztott élelmiszer tárolására szolgáló tér csillagszám jele
négycsillagos
Fagyasztótér
kézi leolvasztású
Áramkimaradási biztonság (h)
20
Fagyasztási teljesítmény (kg/24h)
6
Zajteljesítmény szint (dB/A)
40
A készülék paraméterei
 hűtő-fagyasztó:
+
 energiaosztály:
B
 napi energiafogyasztás (kW):
0, 95
 normál tér bruttó űrtartalma (l):
173
 normál tér nettó űrtartalma (l):
170
 fagyasztó bruttó űrtartalma (l):
62
 fagyasztó nettó űrtartalma (l):
60
 beépítési magasság (mm):
1446
 CFC mentes:
+
 kompresszorok száma:
2
 változtatható ajtónyitásirány:
+
 automatikus leolvasztás a normál térben:
+
 belső világítás:
+
 variálható belső:
+
 üvegpolcok:
+
 palacktartó:
+
 átlátszó fiókok a fagyasztóban:
2
Budapest III. kerületben vehető át. Budapest területén 4500-5000 Ft körüli összegért szállításban tudok segíteni, előre egyeztetett időpontban. Futárral nem tudom küldeni.
Jó licitálást!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-11-23 12:58
. ELECTROLUX beépíthető kombinált 170+60 l hűtő - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése